donderdag 28 april 2011

Hierrrrr, ihhiiisss, Pierrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!



Broeders en Zusters, het was restaurant dag





Het weer was overweldigend, er moesten hoeden en parasols uitgedeeld worden aan de gasten.



















De kok was als altijd goed gekleed.



















Het weer






sloeg schokkend om, tuin diende gered te worden met zeilen,








om daarna weer schokkend om te slaan,
met regenboog
















opdat de schrijfster zelf weer chique aan het werk kon
















en ik mij weer op mijn basistaken kon concentreren,

rustig nadenkend dutten

een en ander is natuurlijk door een leger journalisten gevolgd en
komt in de courant als belangrijke gebeurtenis,
want er was ook een franse arts onder de gasten, een notable,
zoals ons op het hart werd gedrukt.

tot de volgende,

Pierre.

P.S. je kan op de foto's klikken om ze wat te vergroten.





5 opmerkingen:

  1. ik hoop dat fransien begrijpt dat de mail van pierre of bart kwam, en niet van marisfrance

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, nou....Bart en pierre....Als Maris me zegt: "loop niet te klooten", dan neem ik dat ogenblikkelijk van haar aan!!! Maar ben blij met jullie mannen-advies! Wat een prachtig roze jurkje, Maris, woaaah! A bientot, bisou, Fransien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee, jullie staan in de Courier! gefeliciteerd, mooi artikel, heb het gelezen, leukkkkk!! Zoen uit Amsterdam, Fransien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit!
    Kusje voor jullie alle drie
    Essie

    BeantwoordenVerwijderen